czwartek, 31 grudnia 2015

Zwycięstwa Pawła

Źródło: Facebook Hetman Wrocław
No więc tak...
Zagrałem ostatnio w 2 turniejach jednocześnie. 
W mistrzostwach Hetmana Wrocław oraz w Bogatyni u styku trzech granic.
Zasadniczo jestem zadowolony z wyników gdyż zrobiłem łącznie 12.5 z 13 po drodze pokonując głównie ogórki jak Maciej Stelmaszuk, ale udało się wygrać z klasowymi zawodnikami jak Piotr Jagodzinski, Maciej Cajbel, Tomasz Galazewski, Michał Walentukiewicz, Krzysztof Kanicki, Damian Daniel, Aleksander Łukasiewicz, i paru innych.
Remis urwał mi Karol Kucza z pozycji +10 dla mnie a w końcówce +50, gdyż wpadłem w prosty motyw. Aczkolwiek wynik idzie w świat, a przyrost na elo, o którym mogłem tylko pomarzyć na koniec roku stał się faktem, +43 oczka napawają mnie sporym optymizmem, iż potrafię co nieco w szachy.

Na koniec chce bardzo bardzo podziękować wszystkim kolegom i przyjaciołom, którzy mnie wspierali, motywowali jak również sprawili, że atmosfera była (.........)!
Szczególne podziękowania dla Artur Mencfel, Krzysiek Kolasiński, Alex Jankowski, Marek Ścisły, DZIĘKI CHLOPAKI BYŁO NIESAMOWICIE!!


Wypowiedź Pawła umieszczona Facebooku. Zmuszony zostałem do małej korekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz